מתנות (קצת שונות) ללקוחות עסקיים

אנחנו מאמינים ששירות ודיוק בפרטים הקטנים הם מעל הכל. ליקטנו מוצרים איכותיים של יצרנים וחקלאים מקומיים בתשומת לב רבה על מנת שהמתנות יעלו חיוך רחב אצל מי שמקבל אותם. אנחנו משתפים פעולה עם עמותות ומרכזים המשלבים נוער בסיכון ואוכלוסיה עם מוגבלויות ומגיעים לכל רחבי הארץ. אם לא מצאתם את מה שחיפשתם בקטלוג המארזים שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס בתחתית העמוד ויחד נחשוב ונמצא את המתנה המדוייקת ביותר עבורכם.

מתנות משמחות בהתאמה אישית

אנו שוזרים את המארזים שלנו ברגישות ומחשבה רבה וכוללים בתוכם תוצרת חקלאית ומקומית משובחת, צמחי בית, סוקולנטים, תבלינים ופרחים

הדגש שלנו הוא על מקומיות, שילוב ערך חברתי, ידידותיות לסביבה ובהתאמה אישית לכל אירוע משמח ליולדת, ליומולדת, לעובד חדש, לחג ולפי כל תקציב.

מתנה שהיא חוויה

מתנה שהיא גם חוויה ליחידים או לקבוצות קטנות בה נארח אתכם במשק לסיור בו נלמד על גידול ירקות עונתיים בשיטות טבעיות.

לאחר הסיור נתפוס פינה בטבע ונתפנק בפיקניק מפנק שמלא בכל טוב: לחמים ומאפים, גבינות מקומיות, סלטים, ממרחים בהכנה ביתית ועוד.

סדנאות מהגינה לצלחת

בגינת המשק, יצרנו מרחב כפרי ומזמין בו ניתן לקיים מגוון רחב של סדנאות חוויתיות, הרצאות וסדנאות בישול והדרכות ממיטב השפים ומומחי התזונה. ניתן לבנות קונספט ליום ייחודי המותאם לצרכי הקבוצה.

שוק Farm to table

חווית Farm To Table אמיתית אצלכם במשרד או אצלנו במשק. השוק כולל תוצרת טרייה וגודיז של יצרנים מקומיים, כל עובד מלקט את המארז שלו לחג לפי הטעמים והמוצרים האהובים עליו. 

המוצרים המוצעים כוללים ירקות ופירות, צמחים וסוקולנטים, פרחים עונתיים, מאפים, ריבות, קונפיטורות, שוקולדים וממרחים, יינות, סבונים ועוד. ניתן גם לשלב הרמת כוסית חגיגית.

רוצים לשמוע עוד על האפשרויות השונות שאנו מציעים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!






    אני מעוניין לקבל עדכונים והטבות ממשק הלברכט

    היי! איך אפשר לעזור?
    x
    לכל שאלה ניתן לשלוח לנו הודעה בצ'ט או בכתובת המייל info@foodgarden.co.il
    היי! איך אפשר לעזור?
    נְגִישׁוּת
    איפוס
    סמן גדול (שחור)
    סמן גדול (לבן)
    חלונית הגדלה
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    מונוכרום
    ניגודיות כהה
    ניגודיות בהירה
    הדגשת קישורים
    הדגשת כותרות
    תיאור תמונות
    ניווט במקלדת
    ביטול הבהובים
    Powered by EMILIA DIGITAL