יום יום בגינה

ניחוח אדמה רטובה אחרי הגשם, ריח הדרים, פריחה של צמחי בר וזמזום קל של דבורים חרוצות. הגינה שלנו פתוחה בכל ימות השבוע בין 9:00 ל15:00 ואתם מוזמנים לבוא ולחוות את הטבע, אם דרך פיקניק בטבע, סיור מודרך בגינה שלנו, קטיף עצמי של ירקות עונתיים, ביקור במשתלת הסוקולנטים והקקטוסים וכמובן בחנות המשק שלנו. מחכים לכם כאן.

בילוי משפחתי בטבע

מזמינים אתכם לחוויה משפחתית בטבע. הילדים יוכלו להשתעשע בארגז החול, להאכיל את החיות בפינת החי, לשחק בבועות סבון ולהנות מפינת היצירה ואתם תוכלו למצוא פינה שקטה על ערסל ולהנות מהשקט סביב.

פיקניק מלא בכל טוב - לשבת או לקחת?

לתפוס פינה מוצלת בגינה הירוקה, לשבת עם חבר או חברה ולהנות מיום של פיקניק מפנק בצל עצי ההדר עם שפע של לחמים, גבינות ומגוון מוצרים טעימים של יצרנים מקומיים מהאזור.

משתלת קקטוסים וסוקולנטים

המשתלה שלנו מתמחה בסוקולנטים וקקטוסים. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של  צמחים בגדלים שונים, כמו גם צמחי בית, שתילי ירקות אורגניים ותבלינים. נשמח לתת לכם ייעוץ והדרכה.

חנות המשק

אנשים שמבקרים אצלנו תמיד רוצים לקחת איתם משהו הביתה. אז אספנו וליקטנו מגוון מוצרים של יצרנים וחקלאים מעמק חפר והסביבה, כי חשוב לנו לעודד צריכה מקומית. מוזמנים להציץ באוסף הכלים והמארזים שלנו ולהזמין לכם או לקרוביכם מתנה משמחת.

ומה מסביב?

עגלת קפה
עגלת קפה
עמדת שייקים
עמדת שייקים
שולחנות פיקניק
שולחנות פיקניק
מחצלות וערסלים
מחצלות וערסלים
מזנון מפנק
מזנון מפנק
שירותים נגישים
שירותים נגישים
היי! איך אפשר לעזור?
x
לכל שאלה ניתן לשלוח לנו הודעה בצ'ט או בכתובת המייל info@foodgarden.co.il
היי! איך אפשר לעזור?
נְגִישׁוּת
איפוס
סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by EMILIA DIGITAL